sobota, 13 lutego 2016

walentynki-wstazki-serca

14 Luty to dzień zakochanych.

W sklepach roiło się od przeróżnych gadżetów, na tę okazję. Pluszaki z serduszkami na brzuszkach, bombonierki, pozytywki z romantycznymi melodyjkami i mnóstwo zakochanych par krążących po mieście.
Za moich czasów tego nie było, a szkoda.

Już 14 lutego

Walentynkowe opowiadanie
fw60kz
Kto kocha lalki ?

Wiadomo – dziewczynki, ale czy my kobiety już dojrzałe nie zerkamy czasem z zazdrością do wózeczków naszych córeczek, albo wnuczek? Ja zerkam i jestem przekonana, że nie tylko ja· . Bo prawdą jest, że gdzieś tam głęboko w sercu, nadal jesteśmy małymi dziewczynkami. Dlatego obejrzyjcie ten filmik, a nawet zajrzyjcie na stronę pani Anety Popiel Machnickiej – domki dla lalek.
Cuda, cudeńka tam zobaczycie, począwszy od domków, poprzez lalki, mebelki, wystroje wnętrz itd.
Witam w zaczarowanym świecie – gdzie i lalka z mojej powieści „Historia Porcelanowej Lalki „ pewnie też tam się kiedyś znajdzie – zobaczymy.
1 czerwca ma być oficjalne otwarcie muzeum lalek w Warszawie. Więcej informacji wkrótce.
Pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Polecany post

Wanda Sewioł : Szukałam daleko, a byłeś tak blisko.

Nie wiem, dlaczego los był dla mnie taki okrutny.  Dawałam z siebie wszystko, zawsze byłam na tym drugim miejscu, a i tak wciąż dostawał...