niedziela, 24 kwietnia 2016

Tajemnica porcelanowej lalki - Wanda Sewioł - Rozdziały od 1 do 4

20151228_043900_1

Dzień dobry dla moich szanownych gości.



Widzę, że moja książka dla młodzieży ma już swoich czytelników, z czego bardzo się cieszę, dlatego nadszedł czas, by wyciągnąć ją z szuflady. Trzy lata wstecz, miała szansę ukazać się na rynku wydawniczym, ale radość trwała krótko. Była już umowa, okładka, ilustracje i termin wydania, niestety L Wydawnictwo padło finansowo i marzenia prysły jak bańka mydlana.

Nie ukrywam, że gdzieś tam głęboko w sercu tli się jeszcze iskierka nadziei, że moja „Tajemnica porcelanowej lalki” zainteresuje kogoś ze świata literackiego i doczeka się publikacji. Dlatego jak na razie ruszamy moi kochani z historią na moim blogu. Mam nadzieję, że książka spodoba się naszym pociechom.


Pozdrawiam : Wanda Sewioł



Tajemnica porcelanowej lalki 2 oficjalna wersja PETARDA

Brak komentarzy:

Polecany post

Wanda Sewioł : Szukałam daleko, a byłeś tak blisko.

Nie wiem, dlaczego los był dla mnie taki okrutny.  Dawałam z siebie wszystko, zawsze byłam na tym drugim miejscu, a i tak wciąż dostawał...