niedziela, 17 sierpnia 2014

Za górami za lasami: Głosowanie czas zacząć!!!!






Witam serdecznie w niedzielne południe.
Dziś zaczęło się głosowanie na opowiadania które zostaną umieszczone w tomiku pani Magdaleny Kordel, znanej wszystkim pisarki.
Moje opowiadanie  *Życiowy Test* znajduje się na 28 pozycji.
Proszę o głosy i komentarze, bo to dla mnie bardzo ważny dzień. Już mam wygraną, bo w końcu mój tekst ukaże się w tomiku pod moim imieniem i nazwiskiem. Do tej pory pisałam tylko pod pseudonimami.
Dziękuję z góry serdecznie i posyłam słoneczne pozdrowienia z Krakowa.


Wanda Sewioł.
Ważne:
Po kliknięciu na link, należy wejść w górną zakładkę  - Wydarzyło się w Malowniczem i tam są wszystkie opowiadania.

Brak komentarzy:

Polecany post

Wanda Sewioł : Szukałam daleko, a byłeś tak blisko.

Nie wiem, dlaczego los był dla mnie taki okrutny.  Dawałam z siebie wszystko, zawsze byłam na tym drugim miejscu, a i tak wciąż dostawał...