poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Wirtualne Królestwo - Wanda Sewioł - Nowa odsłona - Już wkrótce.


Witam serdecznie moich sympatycznych gości.

Gdyby nie ta ilość wyświetleń, cha, cha, mrrr, mrr , ponad 10000 to pewnie zwinęłabym skrzydełka i wróciła do garów. Ale to właśnie Wy, moi szanowni goście, dajecie mi zielone światło. Nie mogę was w żadnym wypadku zawieść.

Dlatego, już niebawem odsłona mojego nowego bloga.
Wybaczcie, jest jeszcze w powijakach, bo mój syn Piotr oddaje cała swoją energię, by było jak najlepiej, jednak wymaga to czasu.

Na otwarcie nowego blogu, serwuję – coś co jest dla mnie najcenniejsze, a Wy moi czytelnicy w pełni na to zasługujecie.

Długo się wahałam, bo powieść którą mam tu opublikować, była kiedyś w zapowiedziach, miała swoją okładkę, ilustracje i umowę. Wydawnictwo padło finansowo i moja Lalka też. Musiałam rozwiązać umowę i odejść z kwitkiem niepowodzenia.

Ale teraz myślę, że może zrobię przyjemność moim czytelnikom. Jeśli tak, to będzie to dla mnie więcej, niż wydanie papierowe.

Na otwarcie nowej odsłony bloga – Podaruję Wam, moim wspaniałym fanom

Tajemnicę Porcelanowe Lalki.

To tylko dwa rozdziały. Ale, jeśli się spodoba, to wyślę  moją ukochaną Klarę w całości.

Czekam na wasze opinie, bo książka jest o przyjaźni, poświęceniu, i wspaniałych relacjach w rodzinie. A to już teraz nie jest modne. Być może polegnę, ale będę miała spokojne sumienie, że próbowałam.

Cenię czas ludzi , którzy do mnie zaglądają. Mam taka zasadę , że jeśli goszczę kogoś w swoim domu , to muszę stanąć na głowie , by czuł się u mnie wspaniale , nie był znudzony i z przyjemnością ponownie do mnie wrócił.

Co mam do zaoferowania ?

Życie samo pisze swój scenariusz , a ja tylko to wszystko notuje w głowie , słucham historii ludzi i staram się je przekazać Państwu w jak najlepszy sposób.
W moim wirtualnym królestwie , serwuje opowiadania z życia wzięte , powieści o duchach , wierszowane bajeczki dla dzieciaków i coś z osobistych zdarzeń.

O co proszę moich gości ?

O komentarze , o zamówienia na opowiadania , które sami przeżyliście , a ja postaram się je dla Was napisać . Wszystkie będą opublikowane w moim nowym Wirtualnym Królestwie.

Acha… przyjmuje także słowa krytyki.

Do zobaczenia już wkrótce.
Wanda Sewioł 




Brak komentarzy:

Polecany post

Wanda Sewioł : Szukałam daleko, a byłeś tak blisko.

Nie wiem, dlaczego los był dla mnie taki okrutny.  Dawałam z siebie wszystko, zawsze byłam na tym drugim miejscu, a i tak wciąż dostawał...