wtorek, 30 grudnia 2014

Pozdrawiam Wszystkich moich kochanych gości



Pozdrawiam Wszystkich moich kochanych gości

U mnie jak na budowie, wciąż modernizacja, ale może warto poczekać. Jak zapewnia szef mojego bloga - czyli mój syn Piotr, ma być super! No.... To w takim razie poczekajmy, co nagle to po diable.

A teraz winna jestem Wam wielkie przeprosiny.

Obiecałam opublikować „ Tajemnicę Porcelanowej Lalki” i tak miało być, po moich nieudanych próbach wydania jej w innej formie. I jak to w życiu bywa, pojawiają się nagłe niespodzianki. Otóż zapalił się malutki płomyk, taki ledwie, ledwie, ale tli się.

 Teraz muszę go podtrzymywać, by nie zgasł tak szybko, jak się pojawił. Jest malutka szansa na spełnienie moich marzeń, czyli wydanie książki w formie papierowej, z pięknymi ilustracjami i cudowną okładką.

Dlatego muszę z ręką na sercu przeprosić Wszystkich, za wycofanie się na ten czas z mojej obietnicy.

Znając moje kulawe szczęście, nic z tego nie wyjdzie, ale....... Być może?


Składam najserdeczniejsze życzenia w nadchodzącym Nowym Roku.
Spełnienia wszystkich pragnień, samych pogodnych dni i miesięcy, dużo pieniążków i przede wszystkim zdrowia.

Wanda.


Brak komentarzy:

Polecany post

Wanda Sewioł : Szukałam daleko, a byłeś tak blisko.

Nie wiem, dlaczego los był dla mnie taki okrutny.  Dawałam z siebie wszystko, zawsze byłam na tym drugim miejscu, a i tak wciąż dostawał...