wtorek, 5 maja 2015

Wanda Sewioł - Jagoda

No cóż, przyznam, że trochę Was zaniedbałam, ale życie, samo życie...
Jednak nie czas na labiedzenie. Mamy maj, słonko za oknem, bez tak pięknie pachnie....
Taki dzień warto spędzić tylko z rodziną, bo w ciągu tygodnia, zabiegani, widzimy się w drzwiach i mało z sobą przebywamy. Rodzina – co to jest rodzina?
To ludzie którzy zawsze powinni się wspierać, pomagać sobie nawzajem, bez względu na okoliczności. Czasem jest trudno pogodzić się z faktem, który spłatał nam figla, i wtedy tylko od nas samych zależy jak potoczą się dalsze nasze losy.
Właśnie dlatego chciałabym przedstawić Państwu swoje nowe opowiadanie, na temat rodziny, może trochę innej, ale jednak rodziny.

Tak więc zapraszam na historię z życia wziętą i ciekawa jestem waszych opinii.
Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego wieczoru.

Brak komentarzy:

Polecany post

Wanda Sewioł : Szukałam daleko, a byłeś tak blisko.

Nie wiem, dlaczego los był dla mnie taki okrutny.  Dawałam z siebie wszystko, zawsze byłam na tym drugim miejscu, a i tak wciąż dostawał...