środa, 12 lutego 2014

Walentynkowe opowiadanie.

Walentynki.... czy w naszych czasach, było takie święto?
Było, nie było! Teraz jest!!!.
W tym szczególnym dniu, dla moich czytelników mam swoje opowiadanie.
A jak już tu kukniecie, to jeszcze taki malutki  prezencik z tematu... Miłość + dodatkowa skromna niespodzianka.

"Walentynkowe opowiadanie" + niespodzianki,będą dostępne do pobrania w formacie PDF.

Jestem tylko i wyłącznie debiutantką. Piszę to co serce mi każe.
A czy to, podoba się moim czytelnikom  zależy tylko i wyłącznie 
od was. Mam taką nadzieję, że wam się spodoba, a jeśli tak
to mam zielone światło do pisania moich kolejnych opowiadań.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zakochanych.
Moc tysięcy serduszek, i  buziaków posyłam.


Do zobaczenia już 14 lutego


Wanda Sewioł


Brak komentarzy:

Polecany post

Wanda Sewioł : Szukałam daleko, a byłeś tak blisko.

Nie wiem, dlaczego los był dla mnie taki okrutny.  Dawałam z siebie wszystko, zawsze byłam na tym drugim miejscu, a i tak wciąż dostawał...