piątek, 3 stycznia 2014

"Spełnione marzenia" (fragment 1).


Jeśli ktoś kocha stare dworki, historie z nimi związane, gdzie snują się po pokojach duchy......
To wszystko w mojej powieści * Spełnione marzenia*

 Krótkie wprowadzenie.

Będąc na emeryturze, mimo protestów mojego męża, kupuję stary dworek.
Czy żałuję swojej decyzji? Co kryje stary dwór? Czy są w nim duchy? I jak to się wszystko skończy?

Bardzo mi zależy na Waszych komentarzach !!!!.

"Spełnione marzenia", będę publikowała na nowej stronie, bo jest to inne opowiadanie, i nie chcę wprowadzać zamieszania związanego z tematyką.

http://wandasewiolspelnionemarzenia.blogspot.com/















Brak komentarzy:

Polecany post

Wanda Sewioł : Szukałam daleko, a byłeś tak blisko.

Nie wiem, dlaczego los był dla mnie taki okrutny.  Dawałam z siebie wszystko, zawsze byłam na tym drugim miejscu, a i tak wciąż dostawał...